[ad_1]
انجمن تجارت نوجوان مصر (EJB) روش هایی را برای مقابله با بحران های سفر در آینده بیان کرده است ، به ویژه با توجه به اینکه جهان به طور فزاینده ای به هم پیوسته است ، که نیاز به آمادگی در برابر بحران دارد.
به گفته محمد كائود ، رئیس كمیته گردشگری و هواپیمایی EJB ، امروز سوال این نیست كه آیا ، بلكه چه زمانی بحران بعدی رخ خواهد داد. وی افزود که بزرگترین خطر اغلب خود بحران نیست ، بلکه تهیه ، مدیریت و پاسخگویی به آن است.
کائود گفت که مصر با دیدن 13.7 میلیارد دلار سرمایه گذاری یا متوسط 98 میلیارد دلار برای هر پروژه ، بهترین مقصد در جهان عرب بوده است.
وی همچنین گفت که فرصت های زیادی برای دولت مصر و بخش خصوصی وجود دارد تا از فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مسافرت ، گردشگری و مهمان نوازی استفاده کنند.
بخشهای دولتی و خصوصی برای بهبود آمادگی خود برای كاهش تأثیر بحران باید دور هم جمع شوند. این امر همچنین باعث می شود تا آنها در شرایط بحرانی مدیریت بهتر و م moreثرتری داشته و پاسخ خود را از طریق سیاست های قوی برای اطمینان از بهبود سریع بهبود بخشند.
از آنجا که تولید ناخالص داخلی مصر در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی (MENA) بهترین عملکرد را دارد ، وقت آن است که از این فرصت ها بیشتر استفاده کرده و آینده ای پربار برای شهرستان ایجاد کنید. علاوه بر برنامه های دولت برای بهبود سریع اقتصادی ، كاد خاطرنشان كرد كه EJB راه های زیر را ارائه می دهد.
وی گفت: باید سیاست مالی وجود داشته باشد که شامل کاهش مالیات باشد. این علاوه بر سیاست های پولی ، شامل ضمانت های اعتباری برای بانک ها و برنامه ریزی مجدد وام های بانکی ، خواهد بود.
در عین حال ، اشتغال و مهارت باید شامل جبران مزد موقت ، طرح های حمایت از درآمد و پشتیبانی گسترده از دیجیتالی شدن و ارتباط آنلاین / دورکاری باشد.
این علاوه بر هوش بازار شامل داده های به موقع و قابل اعتماد برای پشتیبانی از برنامه ریزی استراتژیک ، نظارت دقیق بر تأثیرات اقتصادی – اجتماعی و ابزارها و راه حل های هوشمند ابتکاری است.
همچنین باید مشارکت های عمومی و خصوصی وجود داشته باشد که شامل همکاری های بیشتر ، مشاوره دولت با ذینفعان مربوطه و کمیته های بین دولتی باشد.
از منظر کلان ، EJB پیشنهاد می کند دسترسی به مصر را غنی سازی کرده و بهره برداری از فرودگاه در پایتخت اداری جدید (NAC) و همچنین فرودگاه های Sphinx و Alamein را تسریع کند. این امر با گسترش فرودگاه های مهم فعلی ، که هم اکنون در مصر هستند ، ترکیب خواهد شد.
كود افزود كه برنامه های بازاریابی و ارتباطی باید معرفی شود ، بخشهای جدید را هدف قرار دهد و نیازهای متغیر مسافران امروز را برآورده كند.
وی گفت همچنین باید یک شورای مهمان نوازی و / یا وزارتخانه ای برای بهبود مهمان نوازی در مصر تشکیل شود. این کار بر روی هتل ها و استراحتگاه ها ، همراه با تأمین نیروی کار مناسب متمرکز خواهد شد که به پیشرفت صنعت و جدایی مصر کمک می کند.
كائود تأكید كرد كه جهان عرب به دلیل همه گیری ویروس کرونا (COVID-19) متحمل خسارات و شکستهای قابل توجهی شده است.
حداقل 90٪ از این شکستها ناشی از شوک در بخش گردشگری و جهانگردی است. این عوامل عمدتا توسط جمعیت جهانی ایجاد می شوند ، که باید در زندگی در محدودیت های سفر سازگار شوند.
در همان زمان ، بسیاری از ترس ویروس در خانه ماندند و منجر به رکود تقریباً کامل در بخش سفر و گردشگری شد. با این حال ، رهبران این بخش در برابر مشکلات همچنان قوی هستند.
کوود به نقل از پل گریفیتس ، مدیرعامل فرودگاه دبی گفت که “این از دست دادن تحرک ، بخش سفر و جهانگردی در سراسر جهان را نابود کرده است.”
گریفیتس اضافه کرد: دولت های سراسر جهان به دنبال صنعت هوانوردی برای یافتن راه حلی هستند که خطر عفونت را به حداقل برساند در حالی که مردم دنیا و اقتصاد آن را به حرکت در می آورد.
وی افزود که برای دستیابی به این نتیجه سه مرحله اصلی لازم است و اکنون برای ایمن سازی مجدد سفر به اقدامی نیاز است. وی گفت: یک روش آزمایش مشترک مورد نیاز است که سریع ، دقیق و آسان همراه با یک رویکرد واحد برای آزمایش انجام شود.
همچنین لازم است پروتكل مربوط به انزوا و حفاظت و ایجاد توافق نامه های دو جانبه بین كشورهایی كه موافقت می كنند این اقدامات را اتخاذ كنند ، ضروری است.
به گفته كائود ، چهار روند مرتبط به هم اولویت های صنعت تبدیل شده اند: توسعه تقاضا ؛ ترجیحات و رفتار مسافرانی که به سمت آشنا ، قابل پیش بینی و قابل اعتماد سوق پیدا کرده اند. تعطیلات داخلی ، که شامل برنامه ریزی گسترده است. و جذابیت کوتاه مدت خارج از منزل ، با کسب و کار گردشگری و مقصد از قبل سازگار است.
[ad_2]