بخش املاک و مستغلات مصر می تواند اثرات COVID-19 را در سال 2020 جذب کند.

[ad_1]

اگرچه سال 2020 سال سختی برای همه بخشهای اقتصادی بود ، بازار املاک و مستغلات در مصر توانست اثرات ویروس کرونا ویروس جدید (COVID-19) را جذب کند.

شرکت های املاک و مستغلات به سختی تلاش می کنند تا تقاضا برای خرید املاک و مستغلات را تحریک کنند ، علی رغم عدم اطمینان که مشتریان را تحت تأثیر قرار داده است و تمایل آنها به هزینه. برخی از این شرکت ها با اجازه دادن به شرکت اول برای ترغیب مشتریان به تصمیم گیری برای خرید ، توانسته اند اعتماد مشتری را جلب و حفظ کنند.

گزارش بعدی مهمترین ویژگی ها و راه حل های متمایز کننده بازار محلی در سال 2020 و تلاش های آن برای مبارزه با اثرات بحران جهانی بهداشت را برجسته می کند.

شرکت ها برای بهترین معاملات با یکدیگر رقابت می کنند

در طول بحران COVID-19 ، بسیاری از شرکتهای املاک و مستغلات به دنبال ایجاد برنامه های بازاریابی جدید و انعطاف پذیر برای جذب بیشترین مشتری بودند. این حرکت به دلیل کندی اقتصادی در فروش املاک و مستغلات ناشی از همه گیر است.

بسیاری از توسعه دهندگان همچنین برنامه پرداخت طولانی مدت را به مشتریان خود ارائه می دهند تا پرداخت اقساط را برای آنها آسان تر کند. برخی از توسعه دهندگان پیش پرداخت ها را کاهش داده اند ، در حالیکه برخی دیگر پیشنهادات برگشت نقدی را برای تحریک خریدها و از بین بردن نگرانی مشتریانی که می خواهند برای اهداف مسکن یا سرمایه گذاری خانه بخرند ، آغاز کرده اند.

استفاده بیش از حد از پول برگشتی

بازپرداخت روندی است که اکثر شرکتهای املاک و مستغلات در سال گذشته از آن استفاده کرده اند. در برابر بحران COVID-19 ، برخی از شرکت های املاک و مستغلات برای جذب و ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید واحدهای پروژه های خود و تحریک فروش ، به ارائه پول نقد روی آورده اند.

بازپرداخت نوعی انگیزه است که به خریداران برخی از محصولات ارائه می شود که در آن پس از خرید بازپرداخت نقدی دریافت می کنند.

کریم مامون ، مدیر بازرگانی اج هولدینگ ، گفت که بازگشت پول به بخش املاک و مستغلات مصر آسیب رسانده است. این یک خطر خاص است ، خصوصاً از آنجا که تعدادی از شرکت های توسعه دهنده برای افزایش فروش خود این مکانیزم را دنبال کرده اند.

مامون می گوید ارائه پول نقد بر اعتماد این شرکت ها تأثیر می گذارد و مشتری را به یک بازاریاب تبدیل می کند.

وی افزود: گسترش این پدیده در برخی از پروژه ها تصویر منفی را از آنها نشان می دهد ، و همچنین بر عملکرد شرکت های کارگزاری که کمیسیون ها را منبع اصلی درآمد خود می دانند تأثیر می گذارد.

مأمون گفت برخی از شرکت های املاک و مستغلات که در پایتخت اداری جدید (NAC) فعالیت می کنند ، کمیسیون های بازاریابی را به ترتیب به 5 و 6 درصد افزایش داده اند. این به نوبه خود باعث شده است که برخی از شرکتهای بازاریابی بخشی از این کمیسیون را به مشتریان اختصاص دهند تا بیشترین بخش مشتریان را به پروژه جذب کنند.

با این حال ، وی خاطرنشان کرد که این یک روش غیرحرفه ای از رقابت است ، زیرا بدان معنی است که شرکت ها نباید در بازاریابی تلاش کنند یا حرفه ای شوند. این همچنین بدان معنی است که آنها می توانند فازهای پروژه را با هزینه کل سیستم بازار املاک و مستغلات در مصر ، بدون در نظر گرفتن تأثیرات این سیاست بر سرمایه گذاران و کارمندان ، بفروشند.

CPA در روابط توسعه دهنده و مشتری تداخل می کند

نقش آژانس حمایت از حقوق مصرف کننده مصر (CPA) کنترل بازار محلی املاک و مستغلات بین توسعه دهنده و مصرف کننده است.

در آگوست سال 2020 ، مالک و مدیر شرکت گلف پارک برای تأسیسات توریستی پس از شکایت توسط مشتری در رابطه با نقض قرارداد به دادگاه ارجاع شد. رسیدگی به این پرونده توسط دادگاه اقتصادی قاهره انجام شد و وی به یک سال حبس تعزیری با کار سخت و وثیقه 20،000 EGP محکوم شد. همچنین این زوج موظف به پرداخت هزینه های کیفری بودند.

در ژوئیه 2019 ، CPA شکایتی دریافت کرد که در آن شاکی شرح داد که چگونه تحت تأثیر مذاکره با شرکت قرار گرفته اند. متقاضی در سال 2013 کلبه ای را از شرکت خریداری کرده بود و طبق قرارداد قرار بود ظرف دو سال از تاریخ قرارداد این بلوک را دریافت کند.

نمایشگاه ها بصورت آنلاین است

ایده برگزاری نمایشگاه های املاک و مستغلات بصورت آنلاین ایده جدیدی برای مشتریان مصری بود که حضور فیزیکی در غرفه های شرکت را ترجیح می دهند. با استفاده از تعاملات رو در رو ، مشتریان تمایل دارند که با بهترین معاملات آشنایی بهتری داشته و بین پیشنهادات شرکت ها و محصولات املاک و مستغلات خود تفاوت قائل شوند.

بنا به گفته عماد المصدی ، بنیانگذار و مدیرعامل آقارمپ ، نمایشگاه های آنلاین املاک به دلیل همه گیری COVID-19 مورد توجه بی سابقه ای قرار گرفته اند.

این فناوری ارتباط سرمایه گذاران و مشتریان را آسان تر می کند ، که این شرکت را ترغیب می کند تا میلیون ها دلار در توسعه یک سیستم عامل آنلاین پیچیده سرمایه گذاری کند. دیوید الشزاوی ، مالک و رئیس بازاریابی استراتژیک و نمایشگاه ها ، گفت این اتفاق در همکاری با یک شرکت نروژی رخ داده است.

دولت تسهیلاتی را برای توسعه دهندگان فراهم می کند

دولت مصر بسته ای از امکانات و تعدیلات برنامه ریزی شده را برای توسعه دهندگان و پیمانکاران اعلام کرده است تا به آنها کمک کند تا بر اثرات همه گیر COVID-19 غلبه کنند.

دولت همچنین در طول دوره فعلی از بخش املاک و مستغلات که آماده انتقال آبهای راکد است ، به طور غیر مستقیم حمایت کرده است. این حمایت نشان دهنده کاهش 300 درصدی نرخ بهره به دلیل تأثیر مثبت آن بر حجم تسهیلات ارائه شده توسط شرکت های املاک و مستغلات به مشتریان است. آنها به افزایش سطح تقاضا کمک کرده اند.

شرکت سرمایه اداری توسعه شهری (ACUD) کمک های اولیه رزرو زمین به NAC را به جای 20٪ به 10٪ کاهش داد.

علاوه بر این ، بانک مرکزی مصر (CBE) از طریق اقدامات مختلفی که بخش املاک و مستغلات را هدف قرار داده است ، نقش مهمی در تسهیل شرکت ها داشته است.

تصمیم CBE برای کاهش نرخ بهره با هدف حمایت از اقتصاد مصر ، به ویژه بخش املاک و مستغلات ، برای مقابله با نوسانات بازار در دوره فعلی به دلیل تأثیر همه گیر است.

به گفته تارک عامر ، فرماندار CBE ، این شرکت همچنین به عنوان بخشی از 100 میلیارد برنامه EGP خود برای حمایت از صنعت و کشاورزی متعهد به انعقاد قرارداد با بخش پیمانکاری است. بخشی از تسهیلات شامل نرخ بهره 8 درصدی است.





[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *