تقاضا برای تلویزیون در سال 2020 به دلیل COVID-19: Samsung زیاد است



سامسونگ فاش کرده است که تقاضا برای تلویزیون به دلیل همه گیری ویروس کرونا (COVID-19) جدید در سال 2020 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است زیرا مصرف کنندگان در سراسر جهان به جایگزین های محلی برای فعالیت در فضای باز متوسل می شوند.

این اتفاق در پس محاصره های اعمال شده در سراسر جهان و سایر اقدامات احتیاطی مشابه برای محدود کردن شیوع بیماری همه گیر اتفاق افتاد.

این فناوری جهانی اعلام کرد که سال خود را با سهم کل 44.1٪ از بازار جهانی تلویزیون های بزرگ به پایان می رساند.

دامنه ارائه شده توسط سامسونگ روش های جدیدی را برای ادغام صفحه ها به عنوان بخشی از تجربه “در خانه ماندن” فراهم می کند ، از جمله Frame پرفروش آنها که از زمان راه اندازی در سال 2017 بیش از 1 میلیون فروش داشته است.

یکی دیگر از محصولات محبوب سامسونگ ، مورد علاقه GEN Z ، Sero است که به کاربرانش این امکان را می دهد تا از طریق کیفیت تصویر چشمگیر QLED از سرگرمی 360 درجه در حالت تمام صفحه لذت ببرند.

از طریق این طراحی های جدید ، مارک تجاری با ارائه پیشنهادهای جدید جالب با موفقیت در بالای نمودار فروش تلویزیون قرار دارد که توسط مشتریان فعلی و مشتریان جدید متمایز و اصلی است.

در سال 2020 ، این برند شاهد معرفی اولین نمایشگرهای MicroLED تجاری در نوع خود بود. برخلاف فناوری گرانتر تلویزیون OLED ، فناوری MicroLED همان تجربه ضروری را با هزینه کمتری فراهم می کند و به سامسونگ امکان می دهد حتی صفحه های بزرگتری نسبت به قبل ایجاد کند.

طبق داده های منتشر شده توسط سازمان تحقیقات بازار Omdia ، در ماه نوامبر سامسونگ رشد 22 درصدی را در سال 2020 ثبت کرده است ، با پیش بینی پیش بینی شده در سه ماهه سوم (Q3) سال 2020 به طور متوسط ​​به 9.3 میلیارد دلار فروش تلویزیون رسیده است. سهم بازار 33.1٪ از زمان است.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *