سیستم جدید امتحان Thanaweyya Amma دانش آموزان را به اتصال اطلاعات ترغیب می کند: وزیر آموزش و پرورش

[ad_1]

وزیر آموزش و آموزش فنی مصر ، تارک شوکی روز سه شنبه گفت که سیستم جدید فارغ التحصیلی (Thanaweyya Amma) دانش آموزان را به تفکر متفاوت با پیوند دادن اطلاعات به یکدیگر ترغیب می کند.

شاوی در صفحه رسمی خود در فیس بوک که نوشت ، گفت که سیستم جدید امتحانات پاسخگوی تمام چالش هایی است که دانشجویان قبلاً با سیستم امتحان قدیمی Thanaweyya Amma مواجه بوده اند.

وی همچنین نوشت که سیستم جدید امتحان با هدف سنجش میزان درک دانش آموزان از هر یک از دروس مورد مطالعه و کمک به آنها برای دستیابی به اطلاعات است. همچنین به آنها کمک می کند تا موثرتر از قبل یاد بگیرند.

وزیر افزود که این سیستم جدید به دانشجویان اجازه می دهد تا از کتاب های امتحانی استفاده کنند که این امر یادآوری دانشجویان را آسان تر می کند. در عین حال ، دانش آموز باید اطمینان حاصل کند که نتایج یادگیری را به همراه اهداف اصلی درس درک می کند.

شاکی تأیید کرد: بیشتر جواب س questionsالات در سیستم قدیمی به توانایی دانش آموز در حفظ کردن بستگی دارد ، اما در سیستم جدید س questionsال به تمرکز و درک بستگی دارد.

س questionsالات بین س questionsالات چند گزینه ای و مقاله متفاوت خواهد بود. وی افزود که س questionsالات مقاله توسط معلمان ارزیابی می شود ، جایی که س questionsالات علاوه بر مراحلی که برای گرفتن پاسخ صحیح برداشته اند ، سنجش درک دانش آموز است.

وزیر توضیح داد که برای پاسخ به سوالات در سیستم جدید ، مراحل مختلفی وجود دارد که دانشجو باید آنها را دنبال کند.

ابتدا دانش آموز باید دروس و نتایج یادگیری را بفهمد ، سپس باید بتواند آنچه را که درک کرده است در موقعیت های مختلف به کار گیرد. سرانجام ، آنها باید توانایی تفکر ، تجزیه و تحلیل ، اتصال و استنباط داده ها را داشته باشند.





[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *