[ad_1]
به گفته خالد ابول مکارم ، رئیس شورا ، شورای صادرات مواد شیمیایی مصر از دولت مصر خواسته است تا در قیمت گذاری گاز طبیعی برای مصارف صنعتی تجدید نظر کند.
ابول مکارم گفت که هدف این شورا پیوند دادن قیمت های داخلی با قیمت های بین المللی از 2.5 تا 3 دلار برای هر مگابایت است.
وی افزود كه این شورا همچنین پیشنهادی را در رابطه با تبدیل فرصت های صادراتی دریافت شده از دفاتر ECS از كشورهای مختلف به سرویس تجارت مصر (ECS) مربوط به وزارت تجارت و صنعت ارائه كرده است. در این پیشنهاد آمده است که این فرصت ها از طریق فناوری Webinar که واردکنندگان بالقوه و شرکت های مصری تولیدکننده کالا را گرد هم آورده اند ، به جلسات دو جانبه تبدیل شود.
این امر بیشتر منجر به ایجاد بسترهای اینترنتی برای جلسات دوجانبه ، سازماندهی جلسات تجاری از طریق دفاتر ECS و سازمانهای شرکت کننده می شود تا حداکثر استفاده را از چنین فرصتهای صادراتی ببرد. این نوع رویداد تداوم ارتباط بین تولیدکنندگان و واردکنندگان را تضمین می کند.
ابول مکارم بر لزوم تدوین برنامه اقدام برای صندوق توسعه صادرات (EDF) تأکید کرد. این کار با اتوماتیک کردن مراحل تسریع در انتشار مشارکت های صادرکنندگان دیررس و جدید و بحث در مورد سازوکار پرداخت 100٪ یارانه مالی صادرکنندگان در همان سال به صورت نقدی انجام می شود.
وی گفت: “علاوه بر این ، اجرای یک برنامه یارانه حمل و نقل که شامل نه تنها بازار آفریقا بلکه بازارهای استراتژیک برای هر بخش ، به ویژه کشورهای محصور در خشکی است که هزینه حمل و نقل و حمل و نقل آنها زیاد است.” “شورا همچنین درخواست پشتیبانی از استقرار شرکت های مصری در سیستم عامل های فروش الکترونیکی بین المللی ، مشابه کارخانه های آسیایی را دارد که سفارشات خود را از طریق تجارت الکترونیکی دریافت می کنند – سیستم عامل های فروش B2B برای بخش های صنعتی.”
وی تصریح کرد که مجموعه ای از محورها برای کار وجود دارد که باید در دوره بعدی بر روی آنها تمرکز کند. آنها با تمرکز بر اشاعه فرهنگ ترجیح محصولات محلی نسبت به محصولات وارداتی خود با همکاری همه مقامات مربوطه انجام می شوند.
این کار همچنین برای جلوگیری از صادرات مواد اولیه مورد نیاز برای تعمیق م localلفه محلی صنعت مصر خواهد بود. علاوه بر این ، این محورها برای اولویت بندی محصولات صنعتی ساخته شده در مصر کار خواهند کرد. آنها جایگزین واردات خواهند شد و به آنها اجازه می دهد تا بر پشتیبانی و نوسازی مکانیسم های بازاریابی و یافتن گزینه های دیگر تمرکز کنند.
این برنامه ریزی شده است که از طریق فعالیت هایی مانند مأموریت ها و هفته های تجاری انجام می شود ، مرحله اول تانزانیا ، کنیا ، اوگاندا ، سودان ، رواندا ، ساحل عاج ، تونس و مراکش را هدف قرار می دهد.
[ad_2]