معاملات بانکداری دیجیتال از طریق بانکداری سیار CIB در سال 2020 به 53 میلیارد EGP می رسد.



بانک تجارت بین الملل (CIB) ، پیشروترین بانک بخش خصوصی مصر ، نشان داده است که در تحول دیجیتال خود در سال 2020 نتایج برجسته ای کسب کرده است و در حال حاضر رهبر بازار در این زمینه است.

CIB با بالاترین سطح کارایی و کیفیت و مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی ، یک تجربه نوین و مدرن بانکی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این با استراتژی ورود مالی بانک مطابقت دارد و از رهنمودها و استانداردهای تعیین شده توسط بانک مرکزی مصر (CBE) و دولت مصر پیروی می کند.

در طول سال گذشته ، تعداد تراکنش های بانکداری دیجیتال انجام شده از طریق سرویس تلفن همراه بانک بیش از دو برابر شده است. در پایان سال ، CIB گزارش داده بود که معاملات به طور سالانه 118٪ (به صورت سالانه) معادل 53 میلیارد EGP جهش کرده است.

تا سال مالی (FY) 2019/20 ، تعداد مشتریانی که در بانکداری آنلاین مشترک هستند 35٪ به صورت سالانه افزایش یافته است. مشترکین CIB برنامه کیف پول هوشمند سالانه 34٪ افزایش یافته اند که در ارزش معاملات انجام شده منعکس شده است. آنها گزارش کردند که 107٪ افزایش داشته و به 2.8 میلیارد EGP رسیده است در حالیکه میزان فعالیت آنها 20٪ است. خودپردازهای بانک نیز سالانه 11 درصد افزایش یافت.

بانک از طریق طیف گسترده ای از محصولات دیجیتال خود به مشتریان شرکتی و شخصی خود ، مسیر دیجیتال را هدایت می کند و یک تجربه بانکی راحت و مطمئن را در هر زمان و هر مکان برای آنها فراهم می کند.

این محصولات دیجیتالی شامل Zaki Bot ، یک چت ربات هوش مصنوعی (AI) است که در وب سایت بانک و صفحه رسمی فیس بوک موجود است. Zaki Bot از جدیدترین فناوری های هوش مصنوعی استفاده می کند که به مشتریان CIB امکان می دهد محصولات و خدمات بانک را به راحتی به دو زبان عربی و انگلیسی جستجو کنند.

این سرویس با هدف تأمین نیاز روزافزون مشتریان به راه حل های دیجیتالی ساده است که به آنها امکان می دهد تراکنش های بانکی خود را با کارآیی بیشتری انجام دهند.

محمد فراگ ، معاون مدیر عامل CIB ، گفت: “ما به رهبری بی دریغ بازار خود در بانکداری دیجیتال افتخار می کنیم.” این بانک از آخرین فن آوری استفاده می کند و راه حل های نوین بانکداری دیجیتال را برای معاملات روزمره بانکی ارائه می دهد.

وی افزود: “این راه حل ها مشتری مداری است و به طور مداوم در حال توسعه است تا بتواند خدمات بانکی را افزایش دهد و به بیشترین تعداد افراد برسد ، بنابراین به طور م toثر به شامل شدن مالی کمک می کند.”

برنامه CIB کیف پول هوشمند خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد ، از جمله: انتقال پول به سایر کیف پول های الکترونیکی در مصر. سپرده های نقدی و برداشت خودپردازها ؛ شارژ اعتبار همراه؛ و شارژ کنتورهای برق پیش پرداخت.

این همچنین فناوری QR Code را برای شرکت ها و بازرگانان جدید ارائه می دهد تا به مشتریان امکان پرداخت از طریق کدهای QR از طریق برنامه را بدهد.

خدمات دیجیتال شرکتی نیز از ابتدای شیوع همه گیر جهش بزرگی را دیده اند ، زیرا مشتریان در حال حاضر کاملاً به کانالهایی وابسته هستند که جایگزین معاملات نقدی و اوراق بهادار را ارائه می دهند.

درصد معاملات برای بانکداری اینترنتی شرکتی سالانه 93 درصد افزایش یافته است ، زیرا تعداد مشترکان در سال مالی 2019/20 45 درصد افزایش یافته است.

مشتریان شرکتی می توانند حسابهای شرکت خود را بصورت شبانه روزی از طریق یک بستر آنلاین ویژه به نام CIB Business Online مدیریت کنند. به آنها اجازه می دهد معاملات مختلفی را انجام دهند ، از جمله: انتقال داخلی و خارجی. جزئیات معاملات و مانده حساب را مشاهده کنید. و همچنین کلیه معاملات مالی تجارت مانند LC و LG را انجام دهید.

این خدمات را می توان از راه دور و بدون نیاز به مراجعه به بانک یا تعامل مستقیم با مردم برای حفظ فاصله اجتماعی انجام داد.

CIB از طریق سیستم پرداخت شرکتی (CPS) با موفقیت مشتری خود را برای پرداخت الکترونیکی دولت به شرکت ها گسترش داده است. از نظر تعداد معاملات انجام شده از نظر خدمات CPS به رهبر بازار تبدیل شده است.

تا سال مالی 2019/20 ، CIB به 70٪ افزایش در تعداد معاملات سالانه به ارزش بیش از 15 میلیارد EGP رسیده است.

تلاش وی برای ارائه خدمات انحصاری به مشتریان شرکتی خود شامل اجرای برنامه جدیدی بود که برای تأمین نیازهای تأمین کنندگان طراحی شده بود. این هدف همچنین این است که قراردادها را از طریق یک پلت فرم الکترونیکی “تأمین مالی زنجیره تأمین” منعقد کند.

این برنامه در مرحله اولیه خود ، فرصتهای عالی برای تأمین مالی شرکتهای کوچک و متوسط ​​(SME) از طریق یک بستر الکترونیکی ابتکاری و مطابق با استانداردهای جهانی را فراهم می کند. این کار همچنین از طریق برنامه هایی انجام می شود که زنجیره تامین کم هزینه را تأمین می کنند و عملیات ساده را تضمین می کنند.

CIB به عنوان بخشی از تبدیل خود به بانک آینده ، برنامه تحول دیجیتال را برای شعب فیزیکی خود راه اندازی کرده است. به عنوان بخشی از این ، تعدادی از خدمات بانکی را به کانال های مختلف دیجیتالی خود منتقل کرده است.

وی همچنین مشتریان را در مورد خدمات موجود آگاه کرد و از نحوه استفاده از آنها آگاهی داد. این برنامه به عنوان بخشی از برنامه دولت مصر برای دستیابی به شمول مالی و تبدیل آن به یک جامعه بدون پول و اقتصاد دیجیتال است.

این امر همچنین به دنبال تلاش های CIB برای گسترش فرهنگ بانکداری دیجیتال در بین مشتریان برای اطمینان از بهترین تجربه ممکن بانکی و اطمینان از آسایش و رضایت مشتریان و کارمندان است. این همچنین معاملات درون بانکی را کاهش می دهد ، منجر به یک محیط سالم تر و ایمن تر می شود و شیوع ویروس کرونا را محدود می کند (COVID-19).

هدف CIB تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال پیشرو در مصر ، ارائه راه حل های ایمن و راحت به مشتریان از طریق آخرین فن آوری های بانکی است. بانک همچنین قصد دارد در پیشرفت تلاشهای تحول دیجیتال در مصر سهیم باشد.

ویژگی کیف پول هوشمند CIB جایزه بهترین نوآوری در فن آوری در پرداخت برای جوایز یکپارچه خاورمیانه 2020 را دریافت کرد. این یکی از معتبرترین جوایز در پرداخت های الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی و خرده فروشی است و به موسساتی اعطا می شود که موفقیت بی نظیری در این منطقه.

علاوه بر این ، کیف پول هوشمند CIB با قدردانی از تلاش های چشمگیر بانک در راه حل های دیجیتال ، در صنعت بانکداری مصر به عنوان نمونه کارها در زمینه موبایل رتبه بندی می شود.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *