واتس اپ نگرانی های مربوط به به روزرسانی سیاست حفظ حریم خصوصی را برطرف می کند

[ad_1]

برنامه پیام رسان بین المللی ، WhatsApp ، اوایل امسال به روزرسانی های جدید حریم خصوصی را منتشر کرد ، اقدامی که نگرانی های مربوط به حریم خصوصی را ایجاد کرد.

کاربران در هنگام تعامل با تجارت پلتفرم به اطلاعات مربوط به تأثیر داده ها دسترسی داشته اند. سرویس پیام رسان همچنین جزئیات بیشتری در مورد ادغام آن با شرکت مادر ، فیس بوک ارائه داده است.

در پاسخ به نگرانی ها ، سخنگوی واتس اپ گفت: “همانطور که در ماه اکتبر اعلام کردیم ، واتس اپ می خواهد هم خرید مردم را آسان تر کند و هم مستقیماً از طریق واتس اپ از مشاغل کمک بگیرد.”

در حالی که سخنران تأکید می کرد که بیشتر مردم از واتس اپ برای گفتگو با دوستان و خانواده استفاده می کنند ، افراد بیشتری به تجارت روی می آورند.

“برای افزایش بیشتر شفافیت ، ما سیاست حفظ حریم خصوصی را به روز کرده ایم که توصیف می کند از این به بعد مشاغل می توانند خدمات میزبانی ایمن را از شرکت مادر ما ، فیس بوک ، برای کمک به مدیریت ارتباطات خود با مشتریان خود در WhatsApp انتخاب کنند ،” گفت که سخنران ، البته ، به کاربر بستگی دارد که آیا می خواهد یک پیام تجاری به WhatsApp ارسال کند. “

به روزرسانی شیوه های اشتراک داده WhatsApp با فیس بوک را تغییر نمی دهد و بر چگونگی ارتباط خصوصی افراد با دوستان یا خانواده در هر کجای دنیا تأثیر نمی گذارد.

سخنگو افزود ، این برنامه پیام رسان تا حد زیادی متعهد به محافظت از حریم خصوصی افراد است.

آنها خاطرنشان کردند که این شرکت مستقیماً از طریق واتس اپ با کاربران در مورد این تغییرات در ارتباط است تا در ماه آینده وقت داشته باشد تا خط مشی جدید را بررسی کند.





[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *