[ad_1]
صنایع غذایی Edita قصد دارد هزینه های سرمایه ای خود را تا سال 2021 (Capex) در حدود 400 میلیون EGP برای تأمین هزینه های توسعه و عملیات صنعتی خود در طول سال هدف گذاری کند. این مبلغ یا در توسعه ظرفیت یا در نصب خطوط تولید جدید سرمایه گذاری خواهد شد.
استراتژی این شرکت هدایت مصرف کننده به سمت قیمت های بالاتر به منظور حفظ سودآوری طولانی مدت است. این برنامه همچنین قصد دارد خط بیسکویت Oniro خود را به عنوان یک جریان درآمد جدید ارائه دهد که انتظار می رود 3٪ از کل درآمد را در سال 2021 کمک کند.
Edita همچنین فرصت های کسب را در سال 2021 در مقایسه با سال 2020 مشاهده می کند ، مورد اخیر به شدت تحت تأثیر تأثیر همه گیر ویروس کرونا (COVID-19) قرار دارد.
انتظار می رود از این پس ، در سال 2021 ، بهبودی ادامه یابد و این امر عمدتاً با رشد در بخش نانوایی های شیرین و شور و همچنین در بخش کیک ها همراه است. Edita همچنین بر روی محصولات جدید و نوآوری های تحت توسعه تمرکز کرده و استراتژی بهینه سازی نمونه کارها را ادامه می دهد.
اگرچه بازگشت به فصل مدارس به تعویق افتاده است ، اما آمارهای سال 2021 امیدوار کننده است ، انتظار می رود رشد دو رقمی به صورت سالانه (به صورت سالانه) در ژانویه برگزار شود.
استراتژی قیمت گذاری فعلی Edita منجر به افزایش غیر مستقیم بیشتر قیمت ها ، به ویژه در بخش نانوایی و شیرینی سازی می شود. در صورت تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده جدید مصر ، این شرکت می تواند برخی از افزایش های مستقیم را در نظر بگیرد.
انتظار می رود از مزایای سرمایه گذاری های اخیر در تدارکات ، بازاریابی و خطوط جدید در سالهای 2021 و 2022 بهره مند شود.
ساخت کارخانه Edita’s مراکش به پایان رسیده است و این شرکت نصب اولین خط تولید را در ماه جاری آغاز می کند. انتظار می رود این خط در سه ماهه اول (Q1) 2021 شروع به کار کند و قیمت محصولات در مراکش کمی بالاتر باشد.
در حال حاضر Edita محصولات وافل را به مراکش صادر می کند ، اما با شروع کار در این کارخانه ، این محصولات و همچنین کیک تولید می شود.
بازارهای صادراتی فعلی جهانی با توجه به شرایط فعلی ناشی از همه گیری ویروس کرونا (COVID-19) وضعیت خوبی ندارند.
[ad_2]