Zyda در حال توسعه در مصر است و راه حل های تجارت الکترونیکی را در رستوران ها ارائه می دهد



Zyda ، ارائه دهنده پلت فرم تجارت الکترونیکی در حال رشد ، از گسترش آن به بازار مصر خبر داده است. این شرکت با سرمایه گذاری بیش از 2 میلیون دلار ، معادل بیش از 30 میلیون EGP ، رستوران ها و خرده فروشان در مصر را قادر می سازد تا به صورت آنلاین ، ضمن پرداخت صفر پورسانت ، به مشتریان برسند.

این شرکت در اوایل سال 2018 با موفقیت در کویت راه اندازی شد. آنها به دارندگان رستوران کمک کردند تا در صنعت نام خود را بدست آورند ، بیش از 100 میلیون دلار در کل فروش مشتری تولید کنند و کمیسیون هایی را به ارزش بیش از 15 میلیون دلار پس انداز کنند که به طور معمول از تامین کنندگان خدمات مورد نیاز است از اشخاص ثالث

حمد الجودایی ، مدیر عامل شرکت Zyda گفت: “ما از گسترش در مصر خوشحال هستیم.” “ما به موفقیت این گسترش متعهد هستیم ، نه تنها به این دلیل که مصر یک بازار بزرگ و امیدوار کننده است ، بلکه به دلیل مزایای منحصر به فرد آن است. که ما به رستوران ها و خرده فروشان برای کمک به پیشرفت کارشان پیشنهاد می دهیم. “

ال جودایی خاطرنشان کرد: مهمترین این مزایا پرداخت صفر کارمزد شرکتها در فروش خود است که این یک مزیت رقابتی بزرگ است.

با استفاده از Zyda ، رستوران ها این فرصت را دارند که فروشگاه خود را فقط در عرض 24 ساعت به صورت آنلاین بیاورند. آنها هر روز در هفته ، همراه با گزارش فروش و تجزیه و تحلیل ، برای پشتیبانی از موفقیت خود ، به پشتیبانی فنی شبانه روزی دسترسی پیدا می کنند.

این شرکت همچنین از طریق مشارکت با Bosta ، یک پیک محلی تحویل معروف ، خدمات تحویل مشتریان خود را ارائه می دهد. این شرکت قصد دارد برای تأمین بیشتر تجارت با تأمین کنندگان بیشتری همکاری کند.

خدمات Zyda تمام مصر به جز دریای سرخ را پوشش می دهد. با این حال ، آنها قصد دارند با تامین کنندگان در حومه شهر همکاری کنند تا رستوران ها به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی داشته باشند.

هزینه اشتراک ماهانه فقط با 999 EGP در ماه شروع می شود و پس از مشترک شدن ، مشتریان می توانند طراحی فروشگاه پیش فرض Zyda خود را سفارشی و تزئین کنند. آنها همچنین می توانند نام دامنه خود را انتخاب کنند ، منوی مورد نظر خود را انتخاب کنند ، محصولات خود را بدون دردسر مدیریت کنند و در نهایت روند سفارش را ساده کنند.

ارائه دهنده سیستم عامل همچنین اطمینان می دهد که هر مشتری می تواند از راه دور رستوران خود را حتی در هنگام مسافرت مدیریت و اداره کند. دارندگان رستوران می توانند از طریق داشبورد خود ، متناسب با شرح وظایف هر یک از کارمندان ، تنظیمات شاخه های خود را تنظیم کنند.

آنها می توانند تصمیم بگیرند که در کدام مناطق تحویل بگیرند و قیمت خود را در هر منطقه تحویل تنظیم کنند. آنها همچنین می توانند از طریق سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی که بلافاصله به تیم عملیاتی آنها اطلاع داده می شود ، سفارشات را دریافت کنند و گزینه های مختلف پرداخت آنلاین را فعال کنند و واریز درآمد آنها فقط دو تا پنج روز به حساب آنها طول خواهد کشید.

ال جودایی افزود: “ما به بیش از 2000 شركت كمك كرده ایم كه توانایی بالقوه خود را دریابند ، كه بیشتر آنها رستورانهایی در كویت ، عربستان سعودی ، مصر ، امارات ، قطر ، بحرین و عمان هستند.”

وی افزود که مدل تجاری Zyda در هر کجا که رستوران او واقع شود ، موفقیت مشتری است. Zyda از نظر سفارش آسان ، روش های پرداخت و سایر خدمات ارائه شده توسط شرکت ، تضمین می کند که خدمات آن متناسب با منابع هر کشور باشد.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *